Przejdź do treści

cennik

ceny netto za miesięczną obsługę firmy:

1. Pełna księgowość 1000,00zł (do 50 dok/m-c) 1500,00zł (do 100 dok/m-c) 3000,00zł (do 300 dok/m-c) wycena indywidualna (powyżej 300 dok/m-c)
2. KPiR oraz ewidencja VAT 350,00 zł (do 30 dok/m-c) 600,00 zł (do 100 dok/m-c) 800,00 zł (do 150 dok/m-c) wycena indywidualna (powyżej 150 dok/m-c)
3. KPiR 250,00 zł (do 20 dok/m-c) 350,00 zł (do 50 dok/m-c) 450,00 zł (do 100 dok/m-c) wycena indywidualna (powyżej 100 dok/m-c)
4. Ewidencja przychodów (ryczałt), karta podatkowa od 200,00 zł
5. Lista płac wraz z deklaracjami ZUS 40,00 zł od osoby
6. Prowadzenie spraw pracowniczych 50,00 zł od zatrudnionego
7. Rozliczenia roczne 50,00 zł - PIT-28 60,00 zł - PIT-36 60,00 zł - PIT-37
8. Dodatkowe opłaty 40,00 zł - każda umowa zlecenie / o dzieło 40,00 zł - elektroniczna dokumentacja dla ZUS / US 300,00 zł - zamknięcie KPiR wycena indywidualna za czynności dodatkowe nieujęte w umowie
15,00 zł - strona korekty dokumentacji ZUS 150,00 zł - RBH konsultacji z zakresu prowadzenia działalności 700,00 zł - przygotowanie wniosku kredytowego